PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS:

Prekės keičiamos ar grąžinamos Kaune Perspektyvos g. 12. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą per 14 darbo dienas nuo prekės pristatymo, kuriame nurodo prekės trūkumus. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos grąžinti nepatinkančią prekę, jei netenkina jos forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas arba pasikeisti, jei pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę 14 darbo dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.